בתי ספר יסודיים

כל הכתבות הקשורות לבתי ספר יסודיים באתר אשדוד נט
ידיעות אשדוד
העתיד כבר כאן
הטכנולוגיה הממוחשבת מקיפה את חיינו מכל עבר. מי מאיתנו לא נזקק לה? ומי מאיתנו יכול בלעדיה? הטכנולוגיה עשתה כברת דרך עצומה אך האם אמרה היא את המילה האחרונה? ודאי שלא! אם יש לכם ספקות תשאלו את תלמידי בתי הספר היסודיים באשדוד, אשר משולבים בתוכנית התקשוב והלימוד המקוון יום פתוח למנהלים ורכזים בנושא פדגוגיה משלבת טכנולוגיה, התקיים השבוע בבתי ספר יסודיים בעיר, במסגרת ימים מקוונים שתכליתם הכשרת מורים בתחומי טכנולוגיה ומחשבים. "רוב בתי הספר היסודיים נרתמו למיזם החשוב הזה ואנו אולי העיר המתקדמת בישראל בתחום התקשוב" אומרת לנו גב' רונית ביבס - רכזת תקשוב יישובית, תוך שהיא מדגישה כי בסופו של התהליך יגובש המתווה לתוכנית עבודה שנתית. היום הפתוח המקוון הוא למעשה היום השלישי והאחרון לשנה"ל תש"ע, שמטרתו חשיפה ולמידה ע"י תצפית מודרכת בשיעורים מתוקשבים כהכנה לקראת דיון שבמרכזו כאמור גיבוש מתווה של תכנית עבודה שנתית בתחום התקשוב. ועל כך אומרת גב' ביבס "אנחנו בין הערים הבודדות שמקיימות ימים פתוחים בהיקף שכזה".
ידיעות אשדוד
העתיד כבר כאן
הטכנולוגיה הממוחשבת מקיפה את חיינו מכל עבר. מי מאיתנו לא נזקק לה? ומי מאיתנו יכול בלעדיה? הטכנולוגיה עשתה כברת דרך עצומה אך האם אמרה היא את המילה האחרונה? ודאי שלא! אם יש לכם ספקות תשאלו את תלמידי בתי הספר היסודיים באשדוד, אשר משולבים בתוכנית התקשוב והלימוד המקוון יום פתוח למנהלים ורכזים בנושא פדגוגיה משלבת טכנולוגיה, התקיים השבוע בבתי ספר יסודיים בעיר, במסגרת ימים מקוונים שתכליתם הכשרת מורים בתחומי טכנולוגיה ומחשבים. "רוב בתי הספר היסודיים נרתמו למיזם החשוב הזה ואנו אולי העיר המתקדמת בישראל בתחום התקשוב" אומרת לנו גב' רונית ביבס - רכזת תקשוב יישובית, תוך שהיא מדגישה כי בסופו של התהליך יגובש המתווה לתוכנית עבודה שנתית. היום הפתוח המקוון הוא למעשה היום השלישי והאחרון לשנה"ל תש"ע, שמטרתו חשיפה ולמידה ע"י תצפית מודרכת בשיעורים מתוקשבים כהכנה לקראת דיון שבמרכזו כאמור גיבוש מתווה של תכנית עבודה שנתית בתחום התקשוב. ועל כך אומרת גב' ביבס "אנחנו בין הערים הבודדות שמקיימות ימים פתוחים בהיקף שכזה".
ידיעות אשדוד
מיל"ת מהי?
תכנית הלימודים הבית ספרית בנויה על מערכת שעות המתחילה ב-08:00 בבוקר ומסתיימת בשעות הצהריים (13:00-14:00). תכנית מיל"ת מאפשרת קיום מערכת לימודים נוספת, לאחר שעות הלימודים השגרתיות או אם תרצו מסגרות יום לימודיות תוספתיות (מיל"ת). כהמשך ליום הלימודים הרגיל, מקיים מינהל החינוך מסגרות חינוכיות לימודיות, המאפשרות לקדם תלמידים במקצועות לימוד שונים. אחת המסגרות היא מיל"ת (מסגרות ליום לימודים תוספתיות), הפועלת ב-11 בתי ספר יסודיים, 4 בתי ספר על יסודיים ו-9 גני ילדים באשדוד. מיל"ת, מסגרת חינוכית המופעלת במוסדות החינוך בכל רחבי הארץ, מיועדת לביה"ס שנבחרו על פי תבחינים של משרד החינוך, והוגדרו לפעילות על ידי המנהל הפדגוגי. מטרות התוכנית, הפועלת באמצעות מורי בית הספר וצוותים ייעודיים, הן: לקדם את תלמידי ביה"ס בתחום החינוכי-הלימודי ולהביא להעצמה אישית וחברתית של התלמידים. ניהול וארגון התוכנית משלב היבטים תפעוליים, תוכניים ותקציבים, כשהאחריות משותפת למשרד החינוך והרשות המקומית (המממנות) וקרן סאקט"א-רש"י (הגוף המפעיל את התוכנית). גב' יהודית גרנות מנהלת מחלקת חינוך במינהל, מציינת את תפקידו של המינהל כמקדם ומחזק את התלמידים בתחומי מקצוע משלימים. "החינוך דואג לקיום נאות של מסגרות אלו, שרובם נמצאים באזורים הזקוקים לטיפוח נוסף, תוך שהתלמידים מקבלים ארוחה חמה ותוכניות העשרה" אומרת גב' גרנות ומדגישה כי "המינהל עוקב אחר התקדמות התלמידים והישגיהם ומקיים ועדות היגוי וביקורים במסגרות". כן מציינים במינהל החינוך כי התוכנית הפדגוגית שמופעלת במסגרת התוספתית, מיועדת להשגת מטרות או יעדים לימודיים, המשולבות בתכנית העבודה הפעילה של בית הספר. מיל"ת אינה מנותקת מתכנית העבודה הבית ספרית אלא חייבת להיות חלק ממנה וכוללת את כל המרכיבים הפדגוגיים, כך שתוכל לעלות בקנה אחד עם מדיניות משרד החינוך ולהוות המשך ליום הלימודים הרשמי. פרטים נוספים: גב' יהודית גרנות 08-8545406 אשדוד
1 2 3 4 5 6
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה